onsdag 1 juli 2009

Schlå na!

Men vad i...?! Nu får jag ge mig! Tror ni inte att jag har varit supertrött idag? Och somnat i soffan (och sängen!) igen? Jodå. Flera gånger. Jag skulle vilja slå mig själv riktigt hårt, men självbevarelsedriften säger ifrån. Vad är det med mig? Sover jag för lite om natten? Eller är det den otroliga värmen som spelar mig ett spratt? Jag kommer ingenvart i kursboken som helst ska vara utläst imorgon (yeah, right, jag har läst en knapp tredjedel). Jag ville i alla fall ha läst klart två tredjedelar till imorgon, men det ser inte bra ut. Det går liksom sådär när man somnar så fort man öppnar boken. Någon som har något bra tips? David kom hem för någon timme sedan och gav mig en smoothie, men inte ens den vitaminkicken verkar hjälpa. Jaysus!

/H (fatiguée fois mille)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar