lördag 11 juli 2009

Nu har jag varit duktig igen

Åh, vad skönt! Idag tog jag mig i kragen och skrev klart och ändrade det som behövdes i min hemtenta i genusvetenskap. Den skrivs ut just i denna skrivande sekund. Det känns underbart! Jag är bara lite ängslig över hur den kommer betygsättas. Jag känner (för en gångs skull!) inte att jag måste ha VG (det är trots allt en sommarkurs och jag måste vila upp mig innan hösten), men jag "måste" däremot få G, annars vet jag inte vad jag tar mig till! Jag har varken tid, ork eller lust att göra omtenta på det här. Eftersom jag tidigare bara har pluggat språk så har jag ingen aning om huruvida det jag har skrivit är bra eller dåligt. Vad vet jag? Det är första gången jag skriver på svenska på universitetet! Jaja. Den som lever får se, antar jag. Själv tycker jag att min hemtenta är ganska bra. Jag är nöjd (ända tills jag får ett underkänt, eller något!).

Plaudite!

/Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar