onsdag 29 september 2010

Krya på dig, Erica!

Idag väcktes jag av Johanna och Helena som ville komma hit och käka frukost. Det blev lite städa-upp-det-värsta-panik, men det löste sig. Jag borde äta frukost tillsammans med andra lite oftare. Det är trevligt. Fast det funkar sådär i den här lägenheten. Jag satt och åt vid datorn som vanligt, Johanna i sängen och stackars Helena på golvet (det var hon som valde det, vill jag meddela). Jag behöver verkligen ett bord och några stolar (särskilt till helgen för då kommer finaste Alex och finaste Ulla).

I eftermiddags gick jag, Johanna och Helena och hälsade på Erica på sjukhuset. Hon har fått någon hemsk infektion och haft ont i magen, haft feber och hon har kräkts en massa. Hon är som tur är på bättringsvägen och det kändes så skönt att träffa henne och se att hon mådde ok. Finaste Erica! Hoppas att hon får komma hem imorgon.

Imorgon har jag föreläsning och på kvällen ska ett gäng från klassen (förhoppningsvis hela) träffas på Ariman och lära känna varandra bättre. Det känns kul eftersom jag knappt har pratat med någon.

/H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar