fredag 1 oktober 2010

Note to self

Det är dumt att gå ut flera gånger under veckan. Tydligen får du också ont i huvudet av cider, kanske på grund av alkoholen, kanske på grund av sockret. <--- Note to self.

Men det var kul igår (trots gårdagens och dagens huvudvärk, men jag tror nästan att det är sockret det handlar om. jag var ju inte full direkt). Äntligen fick man lära känna de flesta i klassen bättre. Det blev lite crazy. Det slutade nämligen med att vi blev utslängda från en nation på grund av tysken som råkade (?) spruta öl på en av jobbarna. Så kan det gå.

Och jag (och typ hela klassen) har blivit bjuden till en av killarnas fest i Malmö om en vecka. Trevligt!

Dags att göra något vettigt. I eftermiddag/kväll kommer mina fina vänner Alex och Ulla och jag måste städa och inhandla lite nödvändigheter. Dessutom borde jag plugga och jobba lite. Vi får se hur mycket jag hinner. Jag vet fortfarande inte riktigt var vi ska sova och hur vi ska käka. Nåja. Det löser sig nog.

/H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar