måndag 4 oktober 2010

Halvdeppig

Jag hade kanske världens roligaste helg nu i helgen. Det var verkligen längesedan jag hade så roligt så länge. Det var kul från fredag kväll när mina fina vänner anlände till igår när de åkte. Det var till och med roligt att vara fastNova Lund i lördags eftersom jag hade ett så bra sällskap.

I fredags spelade vi TP och i lördags åt vi vegetariskt hos Anna i Malmö och hamnade sedan på Debaser och hade en så sjukt rolig kväll. Dans och snus och vackra människor och fyra personer i en liten, liten lägenhet. Och nu känner jag mig lite deppig. För Alex och Ulla har åkt hem. Jag saknar dem så himla mycket. Saknaden blir liksom större när man äntligen träffas och påminns om hur kul man alltid har tillsammans. Den ena bor i Uppsala, den andra i Kiruna. Och jag bor i Lund. Det är som gjort för att vara hopplöst.

Tack för en underbar helg mina vänner! (och då menar jag självklart också Anna, Elin och Emely!) Tack.

/Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar