lördag 9 oktober 2010

Robert och pizza

Jag glömde säga att jag och mina vänner träffade Robert Pattinson på festen igår. Han tyckte tydligen inte om att se ut som sig själv. Han hade hört det många gånger och avskydde sin egen skådespelarinsats i Twilight. Konstigt nog pratade han svenska. Märkligt.

Killen vi träffade igår.

Det roligaste var nog när jag frågade de andra vem de tyckte att han var lik (utan att nämna vad jag tyckte) och Ute bara: "I haven't seen Twilight, so I don't know!" Då är man ganska lik någon.

Tidigare idag gick jag, Ashley, Marian och Ute och käkade bakispizza. Vi behöver kanske inte nämna vems idé det var ("this is how we do it in Sweden! we eat pizza when we have a hangover!"). Det kanske vore en bra idé att inte intala sig att man "behöver" pizza så fort man har druckit lite alkohol.

/Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar