måndag 18 oktober 2010

Dagens nöjdhetsfaktorer

  • Jag och Johanna gick på en ok förhandsvisning idag. Till det som är vackert. Den slår inte de två andra svenska biofilmerna jag nyligen har sett, men den var bra (för att vara gratis?). Nämen, helt ok. Jag blev berörd. Eller något. Gratis är gott!
  • Jag (läs: Johanna, min bankomat slash lånehaj) köpte billiga treggings på Meloa idag. 100 pix och jag behövde verkligen byxor. Yay!
  • Jag har fått låna en dammsugare tills vidare. Jag vill hävda att det inte går att få ett golv rent med sopkvast. Det ser nästan bara värre ut eftersom man lyckas sopa fram skiten, men man lyckas inte sopa upp den. Dammsugare for the win!
  • Om man googlar på hannah smells hittar man hit. Älskar't!
  • Snart är min jobbiga teorikurs över och jag vet äntligen vad jag ska skriva om. Jane Eyre. Såklart.
  • Jag har varit utan sötsaker i hela sex veckor. Jag är sjukt bra, så är det bara.
  • Imorgon ska jag åka till Svedala och köpa/hämta ett himla fint litet bord och två söta stolar. Äntligen kommer jag kunna sitta vid ett matbord och käka! Sorry you missed it, mommy!
  • Jag har så fina vänner som lånar ut bil och pengar för att jag ska kunna käka frukost vid ett vanligt bord som en normal människa. Vad gjorde jag utan er?!
  • Jag ska på förhandsvisning nästa vecka också. Bio varje vecka? Ja, tack!
  • Jag ska träffa finaste Malin på onsdag. Som jag har saknat dig, fina vän och bandkamrat!

Är ni nöjda och glada idag (imorgon!)?

/Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar