måndag 11 oktober 2010

Kortis

Jag har inte mycket vettigt att skriva för tillfället. Finaste mamman är här och sover på luftmadrassen på golvet (nej, jag är uppenbarligen inte så snäll mot min kära mor. sängen tar jag själv).

Ikväll fick vi se den himla braiga Himlen är oskyldigt blå helt gratis (hejjagheterHannahochjagärguldmedlemibioklubbenochjaggillarattnämnadetsåoftasommöjligt!). Både jag och mamma blev stormförtjusta (om det är ett ord?). Inte för att vara taskig, men svenska filmer brukar inte vara så bra, så det blev en riktigt trevlig överraskning. Det enda negativa var möjligtvis en av inledningsscenerna där huvudpersonen visar sin... eh... sitt könsorgan. OBS! Det rekommenderas ICKE att se denna scen med sin mamma. Just saying.

Imorgon kväll ska klassen ha knytkalas. Jag ska baka en broccoli-slash-fetaost-slash-antagligen-soltorkade-tomater-paj. Mamma får helt enkelt lite egentid där på kvällen. Det ska hur som helst bli kul.

Dags att läsa lite och sedan sova. Min dygnsrytm har blivit mycket annorlunda sedan mamma kom hit igår.

/Hannah

2 kommentarer:

  1. Ja, mamma är ju inte den som är uppe sent på kvällen direkt hehe

    Ps Kan du vara snäll och skicka om mitt gift certificate från Amazon. Skulle beställa men upptäckte att jag blivit av med alla gamla mail när jag installerade datorn :(

    SvaraRadera
  2. Jag ska se om jag hittar det!

    SvaraRadera