onsdag 27 oktober 2010

Maskerad

På lördag ska jag på halloweenfest och det hade jag nästan glömt bort. Inte att jag skulle på halloweenfest, utan att det var redan den här veckan. Vad tusan ska jag klä ut mig till? (här är det meningen att ni ska ge mig en massa bra förslag, ok?!)

Jag gillar att klä ut mig. Här kommer några gamla godingar:

Hannah leker prinsessa slash fe 2005...

...och storasyster mördar gärna lillasyster.

Hannah the zombie.

Wilma/Hannah.

Häxan Hannah (you gotta love the mole!).

Hannah/Hampus.

Vilken utklädnad var mest lyckad tycker ni? Och har ni några bra förslag inför lördag? Help me, please!

/Hannah

2 kommentarer:

  1. Jag gillar zombien, den känns så där lagom scary för halloween.

    Saknar mina Halloween fester! Vi var inte många på festen i holland, men vi hade kul :)

    SvaraRadera
  2. Ja, jag borde nog vara något som är lite scary igen...

    Ja, halloweenfest är kul! Hade gärna haft det själv också, men lägenheten är lite liten.

    SvaraRadera