fredag 15 oktober 2010

Plötsligt händer det!

Ok. Nu ska ni få höra något otroligt. Den här veckan har jag sett två riktigt bra svenska filmer med samma huvudrollsinnehavare (Bill Skarsgård. man skulle nästan kunna tro att jag och mamma är lite kära i honom).Två! Två bra filmer! Riktigt bra, dessutom! SVENSKA! Kan ni fatta det? Jag fattar det inte, men likväl var de roliga, rörande och alldeles, alldeles underbara (lite som en bal på slottet. dock inte i Sverige. snarare i ett feministiskt sagoland där kungafamiljen inte lever lyx på skattebetalarnas pengar. men det var inte det vi skulle diskutera nu. ehe).

Såhär glada var vi efter ännu en bra biofilm (och vinet gör ju sitt!).

Hursomhelst. Jag tycker att alla borde se I rymden finns inga känslor och Himlen är oskyldigt blå. Sedan får ni gärna berätta för mig vilken ni tyckte var bäst. Jag och mamma kan inte bestämma oss. Båda var så himla bra. Just nu känns det som om den förstnämnda var bäst, men så känns det nog bara för att vi precis såg den. Watch them!

/Hannah

4 kommentarer:

  1. Det verkar som om ni börjar få problem med vinet:-)
    AM

    SvaraRadera
  2. Isåfall är det vinet som har problem med oss.

    SvaraRadera
  3. Tyckte att I rymden finns inga känslor var riktigt bra :) Har inte sett den andra så jag får återkomma med mitt betyg ;)

    SvaraRadera
  4. Åh, ja, den var så himla bra! Älskar'n!

    SvaraRadera