söndag 3 oktober 2010

Årets bästa deal?

Ja, jisses. Vilken grej! Cykelfixmannen orkade inte gå ut till taxin imorse så han fick sova över. Om jag gick med på det? Ja. Jag fick ut ganska mycket mer än han fick, om man säger så (ok, nu insåg jag precis hur den här meningen lät, men förklaringen kommer NU!). Han sade att jag skulle få gratis cykelreparationer ett helt år om jag lät honom sova över. ETT HELT ÅR! Och båda mina cyklar behöver fixas och jag är ungefär mest opraktiskt lagd i hela världen (säger mamma) så det skulle inte kunna passa bättre. Gratis cykelreparationer ett helt år. För att cykelfixmannen fick sova på ett schletet liggunderlag med sovsäck. SCORE!

För övrigt har Alex och Ulla precis åkt hem och cykelfixmannen ligger nu och sover på luftmadrassen. Jag vet inte riktigt hur länge han har tänkt stanna...

/Hannah

4 kommentarer:

  1. Är det meningen att man ska veta vem cykelfixmannen är? ;)

    SvaraRadera
  2. Nja. Han har startat ett smart företag här i Lund. Om man får punka eller andra cykelproblem kommer de direkt till stället och fixar problemet.

    SvaraRadera