tisdag 21 september 2010

Kom igen!

Nu måste jag skärpa mig. Jag skulle inte vilja påstå att jag verkligen har påbörjat den här terminen. Jag har varit lat och haft en farlig mañana-attityd som bara kommer resultera i olycka och tårar. Det är dags att skärpa till sig och visa vad man går för. Att inte göra allt man ska flera veckor i rad kan bara ha förödande effekter. Särskilt om man pluggar 150% (och jobbar). Vad är det för fel på mig? Är jag fortfarande helt slut efter den sjukt intensiva jobbperioden i England?

Nästa vecka kommer jag kunna börja träna igen och jag tror att det tillsammans med ett normalt sömnmönster skulle kunna lösa mina problem. Jag hoppas verkligen det, för detta kommer inte funka i längden.

För övrigt har jag märkt att jag blir mer hungrig ju mer mat jag äter. Mycket märkligt. Jag trodde att jag skulle bli mättare? Blah.

/H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar