torsdag 2 september 2010

Dör av nervositet

Tydligen är mitt IELTS-resultat redan skickat. Det skickades igår. Med andra ord borde jag få det med dagens post. Oh. My. God. Jag dör lite. Det känns så stort och viktigt. Det känns som om hela min framtid finns i det där lilla kuvertet. Om jag får fortsätta programmet eller inte. Vilken ångest!

Snart ska jag gå till Johanna och umgås post onsdagsfylla. Igår bjöd vi in en stackars ensam karl till vår "tjejkväll" som han hela tiden kallade det. Han kom aldrig riktigt över denna generositet och vänlighet. Men sådana är vi. Generösa och snälla. Idag ska vi nog däremot svulla onyttigheter. Eller något åt det hållet. Kroppen skriker (trans)fett som vanligt.

Apropå fett. I eftermiddag ska jag till en konsulent som ska hjälpa mig att bli av med mitt sötsug och gärna några (många?) extrakilon. Jag är så himla pepp!

Nu ska jag dö av nervositet igen. Gaaaah!

/Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar