lördag 18 september 2010

Den onda sömncirkeln

Ok. Nu har jag nog tagit priset. Frågan är om ni ens kommer tro på det här. Gissa. Gissa när jag somnade inatt (läs: imorse)? Det är helt sjukt. Jag gick och lade mig vid midnatt och tänkte att jag skulle läsa tills jag blev trött. Jag blev aldrig trött och det slutade med att jag läste ut en bok. Igen. Sista gången jag kollade på klockan skulle den snart bli sex. Sex! Klockan sex på morgonen en lördag somnade jag! Och då hade jag verkligen inte varit ute och festat eller något.

Det här börjar bli jobbigt. Jag antar att det enda sättet att få rätsida på det är att ställa klockan tidigt imorgon och verkligen se till att gå upp, hur trött jag än är. Då är jag förhoppningsvis trött på kvällen och somnar vid en mer normal tidpunkt.

Hej, jag heter Hannah och jag har vänt upp och ner på dygnet. Hjälp!

/H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar