onsdag 15 september 2010

Trött

Runt elvatiden gick jag och lade mig och läste för att sedan sova. Men icke. Sista gången jag kollade på klockan var den 03:40, så jag antar att jag somnade runt fyra, vilket inte var optimalt eftersom jag hade ställt klockan på 08:00. Jag sov till tolv. Föreläsningen började kvart över ett och jag hann verkligen inte läsa dagens text innan. Vad trött (no pun intended) jag blir på mig själv.

Jag fattar inte att det tog flera timmar innan jag somnade. Jag har visserligen vänt på dygnet lite, men brukar ändå somna runt ett i alla fall. Verkligen inte klockan fyra! Snacka om ond sömncirkel.

Frågan är hur det blir ikväll. Inatt (läs: imorse) försökte jag med allt; jag läste ut en bok och började sedan läsa en ny, jag lyssnade på musik tills batteriet i iPoden tog slut, jag räknade får. Till slut somnade jag väl av ren utmattning. Hoppas verkligen att det går bättre inatt, för såhär kan jag inte ha det.

/Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar