fredag 10 september 2010

Puckosvenskar

Jag orkar snart inte mer. Något av det bästa med valet den 19:e september är nog att man kommer slippa höra lika mycket politiskt skitsnack. Jag är så jäkla trött på alla puckade svenskar och politiker att jag skulle kunna spy. Alternativt slå någon. Jag borde sluta läsa både tidningar och forum där folk bara visar sin dumhet och visar att de är både odemokratiska och främlingsfientliga.

Det skulle tyvärr inte förvåna mig om Alliansen vinner. Det känns som om Sverige, Europa, ja till och med hela världen, har blivit mer egoistiska och även främlingsfientliga. Man kan inte bli annat än orolig när Reinfeldt kan tänka sig att ta hjälp av Sverigedemokraterna för att bilda regering. Har ni hört något så skrämmande? Ännu en anledning att inte rösta på Alliansen. De rödgröna är bestämda och har lovat att de aldrig skulle göra något så urbota dumt. Men rösta på Alliansen då, så får vi se vilket underbart land vi får med en regering där Sverigedemokraterna kanske får en plats.

Fy fan vad arg jag blir!

/H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar