söndag 12 september 2010

Dagens i-landsproblem

Idag har jag träningsvärk i vaderna för att... wait for it... jag gick in till stan med Johanna igår! Nu börjar jag nästan bli orolig. Så fort den här detoxen är över (antagligen om 1-2 veckor) måste jag börja gymma igen omedelbums. Såhär kan vi inte ha det. Jag längtar faktiskt till träningen. Jag vill komma igång och känna mig hälsosam och frisk. Få nya, bättre resultat. Känna mig piggare. Jag längtar! Just nu funkar det inte att träna eftersom jag äter lite för lite kalorier för det. Det skulle vara farligt att träna. Jag får bara gå och cykla. Men snart så.

(om det är någon gång jag blir rädd för mig själv är det om jag till exempel skriver "verk" istället för "värk". vart är min hjärna på väg egentligen?)

/Hannah (med de "starka" vaderna)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar