tisdag 21 september 2010

Hej, jag är kass

Nähä. Jag fick ingen pjäsroll. De hade bara 12 roller och jag var uppenbarligen inte bra nog. Jag känner mig lite som sådana där idioter som inte kan sjunga men som ändå går på Idol-audition och säger "Nämen, asså, jag sjunger väldigt bra. Det säger alla. Jag har en väldigt speciell röst. Jag tror nog att jag har typ 110% chans att komma vidare. Annars är de dumma!" Ja, precis så känner jag mig. Som att jag är riktigt kass men att jag inte har fattat det själv. Till skillnad från ovan nämnda människor misstänkte jag i och för sig att jag inte skulle få en roll. Oddsen var emot mig och det gick inte särskilt bra under förra terminens audition.

Synd. Synd, synd, synd. Hade så gärna varit med. Och nu känns det som om jag aldrig vill gå på en teateraudition igen. Jag borde nog bara inse fakta att jag inte är så bra på att skådespela. Blä. Tacka vet jag sången!

Med andra ord: allt gick skit i söndags. Jävla skitdag!

/Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar