söndag 26 september 2010

Dagens FAN!

Fans jävla helvete alltså! (pardon my French) Så ser jag nu att man kunde tävla om presentkort på Bokus.com. Första pris var 5000 svenska riksdaler att använda i internetbokhandeln. Jag. Dör. Fattar ni hur mycket jag hade kunnat beta av min önskelista där? Jag hade kunnat köpa alla de där fina samlingarna, Harry Potter på latin och en massa engelska klassiker. Aaaah! Det är såhär man dödar mig långsamt, jag säger bara det. Usch och fy och nu måste jag lägga mig och sova och glömma det här.

Hejdå Harrius Potter et Philosophi Lapis. Hejdå Pooh's library. Hejdå Penguin Complete Sherlock Holmes. Hejdå. Jag hoppas att vi ses i en rikare framtid. Hejdå.

Vale, Harrius.

(jag tänker inte berätta att jag i frenesi lade en massa böcker på önskelistan i varukorgen för att se hur mycket det blev. det tänker jag absolut inte berätta)

/Hannah (surpuppa)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar