måndag 27 september 2010

Sötsuget från helvetet

Vad är det som händer? Nämen, allvarligt. Vad är det som händer? Tre veckor utan sötsaker och första dagen jag äter vanlig mat igen får jag ett sjukt sötsug på kvällen. Vad tusan är det som händer egentligen!? Det är ju det jag säger. Folk menar att man blir av med sötsuget på två-tre veckor, men så är det uppenbarligen inte i mitt fall. Vad trött jag blir.

Jag har i alla fall käkat en massa frukt och grönsaker idag. Lite mer än planerat på grund av sötsuget. Jordgubbar till gröten imorse, nektarin, bananer, vindruvor, sallad och grönsaker till lunch och majskolv nu på kvällen. Och jag är fortfarande hungrig. Eller sugen. Eller vad jag nu ska kalla det. Gaah!

Suro.

Jag som trodde att magsäcken blev lite mindre när man åt mindre. Så verkar det inte vara i mitt fall i alla fall. Jäkla skit.

/Hannah (hungrig och sötsugen)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar