onsdag 8 september 2010

Vem är du!?

Ibland önskar jag att folk hade kunnat kommentera i bloggen och berätta vilka de är. Men det kommer ju aldrig hända. Om man skriver ett sådant här inlägg är det oftast bara de man känner som svarar. De som man redan vet läser bloggen. Inte de där mystiska människorna från exempelvis Bara, Landskrona eller Lilla Edet. Trots att folk avskyr att avslöja vilka de är gör jag ett försök: Vilka är ni!? (även vänner får svara!)

This should be interesting. Surprise me!

/H

8 kommentarer:

  1. Hej,

    Jag vet inte om du minns mig.. men vi har träffats några gånger. Jag är din stora syster!

    (Bara jag som fick lite.. Luke, I am your father.. moment där?)

    SvaraRadera
  2. jag heter Johanna. pluggar litteraturvetenskap i Lund, är blond och gillar dig. puss!

    SvaraRadera
  3. Cecilia: Fint! :)

    Stora Syster Yster: Är det DU som är min syster!?!?

    anna johanna sabina: Jag gillar dig med, fast jag är brunett. Puss!

    SvaraRadera
  4. Hannah, I'm your father!!

    SvaraRadera
  5. Sara i Karlstad här :)

    SvaraRadera
  6. Hej Sara! Vad kul att du läser min blogg, vem du nu är! (tror inte att jag känner någon Sara i Karlstad) Och skönt att någon bröt trenden! :)

    SvaraRadera