onsdag 18 januari 2012

Yeehow!

Höstterminen är slut! Yes, yes, YES! Eller, ja. Jag hoppas att den är slut nu. Att tentan gick tillräckligt bra för att jag ska slippa en omtenta. Då vore så himla trist att vara tvungen till det.

Jag höll i min redovisning idag. Eller snarare redovisade med hjälp av min fyraminutersfilm aka. One Woman Show med olika (mestadels jobbiga) grupparbetskaraktärer. Jag skämdes lite eftersom jag var den enda som hade filmat mig själv. Men tydligen har jag en "dramatisk talang" enligt min lärare, vilket roade mig något. Ni får säga till om ni vill se filmen. Isåfall lägger jag upp den på youtube och lägger upp den på bloggen. Fast den är inte mycket för världen, trots att  min lärare tyckte att jag borde visa den för mina elever. Haha!

Nu känns det galet skönt att vara klar med en lång och jobbig att-göra-lista. Allt är överstruket och klart. Gôtt!

För att fira att terminen är över gick jag och min partner in crime på restaurang här i Lund. Hon käkade thaimat och jag käkade italienskt. En märklig kombination på restaurang, jag vet. 

Nu ska jag ta det lugnt och kolla på en serie eller två. Till exempel Glee. Yes!

/Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar