fredag 13 januari 2012

Saker jag drömde inatt (imorse?)


  1. Lillebror Jocke och hans flickvän Carro fick trillingar (de har redan en femmånaders bebis). Eller så var det fyrlingar, men en av dem kom flera månader innan de andra. Flera månader efter den första bebisen föddes, en dotter, kom de tre pojkarna som hette typ Pontus, Patrik och något annat. Herregud, vilken grej!
  2. Att jag och mina barndomsbästisar Anna och Johanna hade som en sommarkonsert vid Stora Le i Ed. Där fanns en scen och vi sjöng och dansade och spelade. Den enda låten jag kommer ihåg var Eskobars Someone New och jag kunde inte texten till den så jag fick ha texten i ett notställ framför mig. 

Vilka störda drömmar! Vad betyder de egentligen? Om ni har några drömtydningsidéer, så shoot!

/Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar