onsdag 25 januari 2012

Dålig dag

Idag har jag haft en sådan där dålig och deppig dag. Jag har inte orkat någonting (eller jo, jag åkte och köpte nya träningsskor för inomhusbruk eftersom mina gamla aerobicsskor är typ tio år gamla). Jag har inte orkat träna (Krav Magan blev inställd eftersom Karin var sjuk). Jag har inte orkat planera tre veckors lektioner. Jag har inte orkat läsa min kurslitteratur. Jag har inte orkat äta nyttigt. Jag har inte orkat diska eller tvätta. Jag har känt för att ge upp allt. Sluta skolan. Skita i allt. Ta det lugnt. Sova. Tyna bort.

Ibland har man sådana här dagar. Kanske särskilt när man är trött, har halsbränna och något som liknar migrän. Men vet ni? Imorgon är det en annan dag och då kommer jag må bättre. Det bestämmer jag här och nu. Det kommer gå bättre. Jag kommer göra det jag ska. Och jag kommer må bra.

Fine. Good. Thanks.

/Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar