måndag 16 januari 2012

Mitt uppåttjack

Nej, vet ni vad. Nu har jag lämnat in responsen/granskningen av en kursares uppsats. Och jag har läst (läs: skummat igenom) den sista tentaboken. Dessutom har jag varit och handlat mediciner för 400 kronor. Jag fick för mig att jag klarade mig utan allergimediciner. Att de inte gjorde så stor skillnad. Tji fick jag. Näsan bara kliar och kliar och rinner och rinner och jag gav upp. Så nu har jag mer medicin.

Man skulle ju kunna bli deprimerad för mindre. Vilken tråkdag! Men om en stund åker jag iväg till Malmö för lite bokcirkelmöte med mina fina vänner. Det är mitt uppåttjack. Att umgås med mina vänner. Det ska bli så himla skönt med en liten paus och kanske lite ost.

Mot Sherwoodskogen! Eller eh... Malmö!

/Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar