fredag 20 januari 2012

Önskelista

På måndag fyller jag 26 år. Galet! Och nu har jag fått en fråga eller två om vad jag önskar mig. Jag känner mig nästan lite självgod och väl förväntansfull nu, men jag tänkte ändå skriva en liten (läs: lång!) önskelista eftersom några har efterfrågat en. Om man gärna vill ge mig en present skulle jag bli himla glad om jag fick något av detta (och säkerligen av andra saker också!):

  • Pengar (till Krav Maga-kurs, klippning, tatuering, förstärkare eller kanske berlinbesök).
  • Filmer på DVD: 500 Days of Summer, Bright StarHarry Potter och dödsrelikerna del I och del IIAmélie från MontmartreTillsammans är man mindre ensam, Eternal Sunshine of the Spotless Mind och Inception.
  • Seriealbum: Einsteins fru, Hundra procent fett och Ja till Liv! av Liv Strömquist. Jag är din flickvän nu och Mina vackra ögon av Nina Hemmingsson. Zelda av Lina Neidestam. Nemi 1 av Lise Myhre.
  • Penguinmuggar och penguinskrivböcker,  gärna med Dickens-, Austen- eller Charlotte Brontë-motiv. 
  • Böcker. Gärna svenska klassiker eftersom jag bara har typ Doktor Glas, Pengar och Drottningens juvelsmycke.


 Från Lagerhaus.

Från Lagerhaus.

Från Meloa.

Från Meloa.

  • En förstärkare till elgitarren.
  • Alla sorters musikinstrument, även små sådana.
  • En fikastund, ett biobesök eller en middag med fina vänner.
  • Nagellack i fina färger, dock inget glitter och inte svart eller rött (det är de två färgerna jag har, haha!).

Detta får verkligen räcka! Nu har jag förhoppningsvis gett er en massa förslag. 

/Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar