onsdag 11 januari 2012

Fullt upp

För min del slutar höstterminen på onsdag. Om en vecka alltså. Innan dess bör jag:

  • lämna respons på min partner in crimes uppsats
  • göra en digital medieproduktion som gestaltar min uppsats (jag tänkte filma när jag gör ett rollspel. sjukt flummigt eller välkommen till min värld!)
  • tentaplugga (aka. mer eller mindre läsa tre böcker)
  • skriva tentan på tisdag
  • redovisa uppsatsen och visa min "digitala medieproduktion" på onsdag.

Herrejisses. Hur ska jag orka och hinna det här? Hejdå helg. Som tur är har jag ett par roliga saker på schemat också, till exempel bio och fest. Det gör det visserligen ännu svårare att hinna med allt men jag känner att man behöver slappna av ibland också. Annars dör man.

/Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar