måndag 2 januari 2012

Nyårsafton 2011

Igår firade jag och ett femtontal andra nyår tillsammans. Vi hade knytkalas och nyårsbuffé och det blev en himla god middag som dessutom var helt vegansk. Här kommer lite bilder från kvällen!

Findukat vid "vuxenbordet." 

"Barnbordet," aka. där jag satt!

Jodå, där var min plats.

De fina värdarna Ella och Philip.

Jag var nyårsfin. Inte för att det syns så väl på den här bilden.

Amanda, Johanna och hunden Mollie.

Sen förrätt.

Mitt lag (jag, Daniel, Mimmi och Lasse) när vi hade quiz. Vi vann tyvärr inte.

Jag tänkte att hjärtmönstrat funkar på nyår.

Plötsligt satte några gäster på sig foliehattar. Oklart varför.

Dans!

En fin nyårsfest som slutade klockan sex (!) imorse för mig, Lasse och Karin som då åkte hem till Karin och sov. Tack för igår (och idag!)!

/Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar