måndag 9 januari 2012

Massa böcker!

Idag kunde jag äntligen gå och hämta ut mina böcker som jag beställde efter att ha fått ett presentkort på Bokus från moster Mia och Bengt i julklapp (tack igen!). Jag älskar att beställa böcker men jag älskar ännu mer att få hem dem! Här kommer bilder på några av de åtta böckerna som kom idag. 

Den här har jag velat läsa länge. 

Ja, ni vet ju att jag gillar barnklassiker! 

Den här verkar så bra! 

Tydligen påminner den här om en vuxnare Harry Potter. Spännande! 

Och nästa bokcirkelbok som ska vara utläst om en vecka. Bäst att börja nu ikväll.

Åh, nu önskar jag att jag vore på ett varmt ställe vid havet eller en pool. Då hade jag kunnat ta en drink, njuta av värmen och läsa en bok eller tio. Det vore fint! Men, men. Man får vara glad att böcker kan pigga upp i höst vinterregnet.

/Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar