måndag 2 januari 2012

Idag har jag...

... gått upp lite försent. Väldigt försent. Men så blir det kanske när man gick och lade sig klockan sju på morgonen på nyårsdagen.

... skyndat mig till Universitetsbiblioteket och lånat några kursböcker till uppsatsskrivandet den här veckan.

... påbörjat min nya dagliga ta-en-promenad-rutin genom att promenera hem från biblioteket.

... skrivit en dryg sida av uppsatsen. Det känns skönt att ha kommit igång! Bara 6-8 sidor kvar! Ehem.

... tagit en välbehövlig dusch efter promenaden.

... börjat med mina ryggövningar igen.

Ja, det här låter ju skittråkigt! Men jag behövde göra det. Nu ska jag ta kväll, gå och handla middagsmat, sedan laga mat och kolla på lite serier. Så härligt!

Vad har ni gjort idag?

/Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar