fredag 20 januari 2012

Nej, nu blev jag ledsen

Så. Himla. Typiskt. Igår hade jag som jag skrev världens huvudvärk. Migränliknande. Idag? Idag har jag också migränliknande huvudvärk. Så fort jag rör mig bultar det i ena tinningen, vilket känns ganska oroväckande. Treo verkar inte hjälpa. Resultat? Detta betyder att jag inte orkar gå på Ella och Philips maskeradfest ikväll. Det gör mig så himla besviken och ledsen. Jag som skulle komma som överviktig Barbie och allt (temat var ungefär överdrivna könsroller). Jag har till och med köpt lösögonfransar, rosa nagellack och lipgloss. Isch.

Jag orkar inte ens gå eller åka till biblioteket och hämta kursböcker som jag verkligen behöver. Fan.

Ja, jag vet. Jag är tråkig och gnällig, men det är precis så jag känner mig. Jag kommer vara sur hela kvällen. Som tur är har jag lite roliga serier att titta på. 

/Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar