söndag 15 januari 2012

Motivationsbrist

Jag känner för att beklaga mig. Alternativt käka en massa godis och må illa sedan. Men icke. Ingen mer godisdag den här veckan och tur är väl det. 

Om tre dagar är höstterminen äntligen över. Jag vill ha vårtermin. Nu. På tre dagar måste jag hinna med ofantligt mycket för att jag har varit så trög (läs: lat) den här veckan. Ibland undrar jag om det är något fel på mig. Om jag har någon märklig sjukdom som gör det svårt för mig att ta itu med saker som bör göras (lathet?). 

Jaja. Jag ska läsa lite till idag. Imorgon ska jag lämna respons på en kursares uppsats samt läsa ännu lite till. På tisdag är det tenta och om jag inte hinner spela in min "digitala medieproduktion" imorgon får jag göra det innan eller efter tentan eftersom det är redovisning på onsdag. Och då slutar också terminen. Risken finns visserligen att jag får göra en omtenta för att jag inte har fattat vad den egentligen går ut på. Oh, well. Time will tell.

Och nu: tråkig läsning.

/Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar