tisdag 31 januari 2012

Saker jag önskar att jag hann göra innan jag måste sova


  • Blogga om helgen.
  • Duscha.
  • Se några nya serieavsnitt.
  • Diska.
  • Göra och dricka en smoothie.
  • Förstå mig på twitter.
  • Läsa.
  • Ta det lugnt.
  • Andas.
Men nej, jag hinner inte allt det här! Jag ska helst ha somnat om en timme. Och jag börjar undra om det här livet är för mig. Att gå upp aptidigt och lägga sig aptidigt. Jag älskar kvällen. Jag älskar att ta det lugnt och kolla på serier (eller att göra något kul som inte alls är lugnt). 

Om ni undrar vad jag sysslar med för tillfället så är svaret praktik. Praktik, praktik, praktik. Och så försöker jag lägga mig i tid. Det går sådär, men bättre än sist. Idag hörde Johanna av sig och ville käka på stan. Jag sade ja så vi åt thailändskt och drack sedan lite te. Fin kväll!

Och nu: någon tv-serie. Sedan: sömn! Förhoppningsvis.

/Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar