måndag 14 februari 2011

Alla Hjärtans Blaj nu igen

Fy, vad trött man blir på den här dagen. Vilken annan dag som helst skulle man bli glad för en bukett blommor. Men inte denna. Den mest oromantiska dagen på året. Och det är inte bara för att jag är singel som jag är en bitterfitta när det kommer till det här. Läs gärna mitt ett år gamla och väldigt smarta inlägg om den här dagen HÄR. Då var jag till och med ihop med någon. Läs!

Nu ska jag iväg och träna med Erica. Bli av med lite aggressioner.

/Hannah

2 kommentarer:

  1. Jag har inget emot Alla Hjärtans Dag, men förstår hur du tänker. Tycker inte att man behöver köpa något, men ser inget fel i att ta en extra dag med mysig middag (som man förhoppningsvis gör annars också ibland) - men varför inte använda vilken ursäkt som helst för lite extramys? :)

    Sedan betyder ju inte det att man inte kan göra något speciellt en annan dag. Och som sagt, tycker inte man behöver köpa något av allt det där andra - utan bara uppskatta varandra (som man förhoppningsvis gör de andra dagarna oxo men man glömmer lätt att visa det).

    SvaraRadera
  2. Tja, visst kan man göra något extra mysigt om man känner för det. Men jag har givit flera anledningar till varför jag tycker att det är en dålig dag i mitt gamla inlägg. Det värsta är nog hela kommerscirkusen och att så många mår dåligt den här dagen.

    SvaraRadera