torsdag 3 februari 2011

Open Mic

Herrejisses. På onsdag ska jag alltså sjunga och spela en eller ett par av mina låtar på Blekingska nationen. De har open mic där. Jag dör redan av nervositet. Kanske mest för att jag känner mig så osäker på att spela gitarr. I alla fall inför en publik. Men, men. Jag får hoppas att de koncentrerar sig på min sång istället.

Jag trodde att man bara skulle spela en låt, men nu fick jag mail där arrangören sade att man brukar spela 2-3 låtar. Jag vet inte vilka två jag ska spela. Jag vet bara en. En cover kanske? Jobbigt!

/Hannah

2 kommentarer:

  1. ÅÅÅÅÅÅH VAD KUL!!

    Det är ju jätteskoj! Synd att man inte kan se.. du får be ngn ta med en webbkamera eller något haha!

    SvaraRadera
  2. Jag vet, det ska bli kul. Även om jag nästan kissar på mig av nervositet! ;)

    Jag tänkte be någon filma med min filmkamera och sedan lägga upp filmen här om det går tillräckligt bra.

    SvaraRadera