måndag 7 februari 2011

Sommarkurser

Jag måste ge mig någon gång. Men det finns så himla många intressanta sommarkurser. Fler än 10. För tillfället vet jag inte ens var/om jag ska jobba i sommar och jag kan verkligen inte ta studiemedel för en sommartermin till. Jag har inte ens studiemedel så att det räcker hela min utbildning. Men jag är ändå sugen på att läsa i alla fall en kurs, utan studiemedel såklart. Man kan ju alltid söka? Frågan är vilka man ska söka när det finns så mycket intressant. Här kommer några guldkorn om ni är intresserade. En hel sommartermin på helfart är 15 högskolepoäng (hp). En halv sommartermin på hel- eller halvfart är alltså 7,5 hp.

En massa intressanta kurser! HÄR kan man söka högskolekurser.

Nu ska jag grunna på vilken/vilka kurser jag ska söka. Godnatt!

/Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar