lördag 5 februari 2011

Datorproblem

Vad trött jag blir. Jag har försökt lägga upp parisbilderna, men icke. Datorn hänger sig och jag blir beyond irriterad. Jag får lust att slänga ut datorn genom fönstret, men inser att det räcker med en oanvändbar dator. Två hade varit lite för mycket.

Jag misstänker att jag kräver lite för mycket från min lilla laptop, men det blir så när man bara har den datorn. Just nu funderar jag på att betala en tågbiljett så att lillebror kan komma och fixa min stationära dator som uppenbarligen har en mycket bättre processor än laptopen, för det här går inte. Icke.

När bilderna kommer? Ingen jäkla aning. När det funkar bättre.

/H (trött på datorer)

2 kommentarer:

  1. Tråkigt när det krånglar :(

    Antar att bilderna redan är i mindre storlekar så det inte är storleken som krånglar till det för en segare dator?

    SvaraRadera
  2. De är säkert för stora, men jag känner inte för att ändra storlek på varenda bild jag ska lägga upp.

    SvaraRadera