måndag 28 februari 2011

5 dåliga saker och 5 bra

DÅLIGT

  • Jag har knappt läst något de senaste veckorna. Jag måste skärpa mig! Jag har två böcker som jag måste läsa ut och tre som jag måste påbörja.
  • Jag kom hem vid sju imorse och sov sedan hela dagen. Man kan undra när jag kommer somna ikväll/inatt.
  • Jag ligger verkligen efter med mitt jobb. Transkriberingen. Jag måste verkligen få tummen ur. Men det är så tråkigt!
  • Jag har fortfarande inte fått någon läkartid. Jag försökte boka tid på internet, men de ville att jag skulle ringa istället. Jag får göra det imorgon.
  • Det där jäkla videoklippet vill ju aldrig laddas upp. Snart ger jag upp.
BRA

  • Jag hade en fin oscarsnatt tillsammans med Karin, Lisa och Pontus. Tack!
  • Colin Firth vann Bästa manliga huvudroll och The King's Speech vann Bästa film. Så rätt!
  • Ikväll ska min snälla vän tillika sjuksköterskan Malin ta ett blodprov och kolla mitt hb-värde. Det lönar sig att känna sjuksköterskor!
  • Jag chansade och klickade hem tre par 99-kronorsjeans (obs! inte jeggings, utan riktiga!) från H&M och alla passade! Byxproblem no more? Man kan ju hoppas.
  • Den 19:e mars ska jag och Maria åka till Göteborg och kolla på Social Siberia och Nikola Sarcevic. Så himla kul!
/Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar