måndag 21 februari 2011

Galna dansledare och dålig självdisciplin

Tidigare ikväll var jag, Vickie och Lina på ett danspass på gymmet. Det var galet, minst sagt. Ledaren var en galen bolivian som verkade tro att det var uppvisning, inte träning. Ibland kollade han på en och suckade. "Nej inte så! Såhääär! Vamos!" Om jag inte hade ångrat mig tidigare kom jag i alla fall på andra tankar när det plötsligt blev ringdans, vilket påminde mer om dans runt midsommarstången än träning. Det var helt enkelt galet. Jag vet inte om jag vågar gå tillbaka.

Jag har inte varit särskilt duktig idag. Jag har skrivit en dryg sida av min hemtenta som ska vara på 4-8 sidor. Egentligen borde jag skriva lite till, men jag känner mer för att kolla på den sjätte Harry Potter-filmen som jag fick hem för ett par dagar sedan. Mackor, te, vindruvor och HP. Det är väl ok? Klockan är faktiskt över nio. Och imorgon är en annan dag.

/Hannah

2 kommentarer:

  1. Ja, jag tycker att kvällarna ska man få ha för sig själv :)

    HP ftw ;)

    SvaraRadera
  2. Ja, HP är fint. Det blev väldigt sent bara eftersom jag kollade på allt extramaterial! :P

    SvaraRadera