söndag 13 februari 2011

Gårdagen i punktform

  • Tentan gick oväntat bra. Den skrämmande verbdelen kändes ok (jag vet bara om två fel). Score! (förhoppningsvis)
  • Efter tentan gick jag och Lina ner på stan och det var soligt och fint. Jag kände mig gladare än på länge. Vi köpte jättegod och billig sallad på Grönt o' Gott. 45 kr! Man måste prova det stället om man är i Lund.
  • Jag köpte en massa presenter som jag är väldigt nöjd med.
  • På kvällen var det examensfest för Lisa, Karin och Pontus. De fick varsin fin assiett (se bild nedan!). Jag tror att de uppskattade dem.

En himla tråkig bild på mig innan jag gick till festen. Men sedan tog batterierna slut, så jag har inga bättre bilder ifrån kvällen.

Lisa fick björnen, Pontus fick pianot och Karin fick den söta katten. De höll med om att jag hade valt rätt motiv till rätt person. Själv vill jag ha alla och även de andra motiven man kan köpa. Übersöta!

  • Festen var fin. Trots att jag satt jag-vet-inte-hur-länge och försökte förklara varför 40-åringar har rätt i att gilla Harry Potter istället för en massa dåligt fantasykrafs. Man kan inte säga att böckerna är dåliga bara för att man har sett filmerna och tycker att de är kassa. Läs böckerna, säger jag bara!
/H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar