söndag 13 februari 2011

Välkomna till mig!

Eftersom det för ovanlighetens skull var städat här igår tog jag lite kort på min lilla lya. Det är nog mest min mamma som är nyfiken, men jag tänkte i alla fall visa hur det ser ut här. Tyvärr har jag fortfarande inte satt upp mina tavlor eftersom jag behöver en borr till det.

Mysigaste "hörnan" i lägenheten. Utan tvekan.

Som sagt.

Mina bokhyllor och böcker är nog det allra bästa i min lägenhet. De gör mig glad!

Finaste tekannan och kopparna har VIP-plats i ena bokhyllan.

Det absolut tråkigaste i min lägenhet. Tavlorna som står mot väggen och smutstvättpåsarna tillsammans med pantpåsen.

En liten glimt av mitt badrum. Jag gillar duschdraperiet.

Ett stycke mycket ful säng. Men den är skön!

Det var allt för tillfället. Någon dag ska jag ta kort på alla mina fina burkar i köket.

/Hannah

2 kommentarer:

  1. Ser fint ut :)

    Gillar också duschdraperiet! Vill också ha!!

    Den lilla gubben/saken på sängen är jättesöt!

    SvaraRadera
  2. Tack! Ja, gosedjuret är lite gulligt! :)

    SvaraRadera