fredag 11 februari 2011

Oops?

Fan också. Jag och Lina sade förra gången (för några månader sedan) att vi aldrig skulle göra om det där. Att läsa in en hel delkurs på en (fre)dag. Vad vi ska göra imorgon (alltså, senare idag, när jag har sovit)? Tja, med tanke på att vi har en grammatiktenta i spanska på lördag förmiddag... ja, ni kan nog gissa. Vi ska läsa in ännu en delkurs på en (fre)dag. För vi är så duktiga. Och välplanerade. Jojo.

Suck på oss. Ännu en hel fredag med galet panikplugg. ihatemyselfandwanttodie. Men på lördag kväll blir det fest. Och på söndag ger jag mig själv ledigt. Yes.

Godnatt.

/Hannah

2 kommentarer:

  1. Tycker panikplugg låter totalt normalt! Det är säkert vad jag kommer få göra till slut *suck*

    SvaraRadera
  2. Just precis i detta nu skulle jag rekommendera dig att planera bättre än så! :S

    SvaraRadera