lördag 19 februari 2011

Ovettigheter

Ja, idag har jag inte gjort en enda vettig grej, tror jag. Av någon anledning blir det alltid så när jag har varit på fest kvällen innan (det var fest i Malmö igår). Idag har jag bara varit trött och tråkig (ovanligt! särskilt tröttheten). Jag har varken städat, tvättat, diskat, pluggat eller jobbat. Trots att jag borde göra allt. Det blir en rolig söndag imorgon.

Ikväll blir det spelkväll hos Ashley i grannområdet. Kul!

Förresten. Ni har väl sett att ni numera kan "Gilla!" mina inlägg? Det är bara att trycka på den lilla rutan under blogginlägget. Vem vet, om många gillar inläggen där jag sjunger kanske det kommer fler...

/Hannah

2 kommentarer:

  1. Gick in och "Gillade" sången så att jag får fler!

    SvaraRadera
  2. Haha, bra! :)

    Och nu såg jag att två till hade gillat också. Ännu roligare!

    SvaraRadera