söndag 20 februari 2011

Dagens...

...lycka: Jag trodde att iPoden var död och ville därför dö själv, men den lever, hurra!

...FAIL: Jag fick ett återfall kan vi väl säga. Så jag köpte viktväktargodis. Som innehöll socker! Det såg jag först efter att jag hade ätit några bitar. Varför i hela friden skulle någon få för sig att köpa viktväktargodis med socker i (även om det är "50% mindre socker")? Nåväl. Imorgon är en annan dag. Och aldrig i mitt liv att jag räknar det här som en sötsaksdag. ICKE!

...känsla: Hopplöshet. Total jäkla hopplöshet. Jag läste någon artikel om hur någon uppenbart störd människa hade torterat och dödat sin vän och kände bara att jag inte orkar leva i den här världen. Vad är det för fel på människor? Och varför är allt skit? Hur ska man orka? Och, än viktigare, vad fan ska man göra för att förbättra den här hemska världen? Jag orkar inte.

...film: Idag såg jag den verklighetsbaserade Milk. Den var jättebra, vilket jag visste redan innan. Den var sorglig, vilket jag också visste innan. Ofta drar jag mig för att se sådana här tragiska dramafilmer, eftersom jag vet att det kommer vara jobbigt och tungt att titta på dem, trots att jag vet att jag samtidigt kommer älska dem av samma anledning. Se den!

...vettighet: Jag var duktig och städade hela lägenheten (ja, nästan alla mina 21,8 kvm!). Och så diskade jag. Score!

...undvikande: Eh. Det har inte blivit så mycket plugg. Kanske en halvtimme. Om ens det. Men det är ju helg. Ehem. Och jobbat har jag inte heller gjort. Men det är ju helg. Imorgon är det måndag och då ska jag vara duktig.

...aktivitet: Jag satt och skrev på en ny rolig låt förut och satt liksom och fnissade för mig själv eftersom jag är så hiiimla rolig (jojo). Tyvärr kommer jag aldrig kunna lägga upp den. Vi kan väl kalla den sekretessbelagd.

...panik: Jag måste söka sommarjobb inom en mycket snar framtid. Jag måste ha ett jobb i sommar. Så är det bara. Säg till om ni har några bra förslag.

/Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar