tisdag 30 juni 2009

Trötter

Sorry, jag är för trött för att skriva något (o)vettigt! Jag är rädd att jag kan ha hamnat i den där onda cirkeln igen, nämligen sovamiddagcirkeln. Ja. Man blir trött runt fyra, fem och sover sedan flera timmar. Inte bra!

Idag har vi haft mycket märkligt väder här. Imorse var det soligt, somrigt och fint. I eftermiddags var det fortfarande väldigt varmt och kvavt, men molnigt. Under min tupplur vaknade jag flera gånger av att det regnade otroligt mycket, samtidigt som det åskade väldigt nära. Det lät som om någon försökte bomba bostadsområdet (men jag misstänker att så inte var fallet).

Nej. Nu ska jag läsa lite, även om det inte känns lovande. Det var när jag läste min kursbok som jag somnade (hmm, I wonder why?). Jag får nog läsa ungefär en hel bok imorgon då jag är "ledig".

Sweet dreams.

/H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar