onsdag 10 juni 2009

Contente ?

(jag ska försöka vara nöjd. jag ska inte nämna att mitt projekt fortfarande inte är klart. jag tänker inte berätta att jag måste skriva klart det imorgon förmiddag trots att det känns långt ifrån färdigt. jag ska inte säga att jag egentligen har lovat min lärare att skicka det färdiga projektet senast idag. jag ska försöka vara nöjd!)

Dagens nöjdhetsfaktorer:

  • Jag hittade tio fransmän till min studie till slut!
  • Jag har fått min skatteåterbäring och har alltså råd med mat.
  • Jag började min sommarkurs idag (genusvetenskap) och den verkar ganska kul plus att de andra människorna som går den verkade sköna.
  • Jag fick (trots alla fel) VG på min grammatiktenta (hade jag fått ett minuspoäng till så hade det varit kört! jag måste skärpa mig!).
  • Jag är snart klar med vårterminen (förhoppningsvis imorgon förmiddag, ehrm).
  • Jag har pratat med sötaste Johanna idag.
  • Fast mest nöjd är jag över den där hemligheten som jag tänkte avslöja på söndag...

Visste ni förresten att jag är tjejen som kan tala med kor?

Nu är det snart dags att sova. En jobbig morgondag väntar. Ett projekt/en uppsats ska bli klar och en bok ska vara utläst till på fredag (det fick jag reda på idag. purrfect!).

/Hannah (som kunde tala med kossor)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar