söndag 14 juni 2009

Och hemlighetsmakeriet fortsätter

Sorry! Jag kan/får inte avslöja hemligheten idag. Tydligen skulle jag säga att jag är "belagd med munkavle" och att "högre makter" har bestämt att jag inte får säga något. My lips are sealed. För en stund i alla fall. Hm.

OBS! Varning för sentimental skit! Idag har jag gråtit flera gånger. Jag vet knappt varför. Kanske har skolstressen och ångesten hunnit ikapp mig. Jag grät när jag hörde den sorgliga och skrämmande sanna NOFX-låten My Orphan Year, jag grät när jag tänkte på allt som är jobbigt för tillfället och jag grät när min före detta bästa vän började prata med mig på msn efter mer än ett år av tystnad, även om jag fortfarande är förbannad på henne för att hon har ignorerat mig så länge. Jag fick i alla fall en sorts ursäkt, även om det är svårt för mig att ändra åsikt. Jag är väldigt långsint av mig och ifall man inte är lojal mot mig har jag svårt att börja lita på personen ifråga igen. Det är väl inte så konstigt? Jag tycker helt enkelt inte att sådana personer förtjänar min tid; de har redan fått sin chans. Därför blir det svårt när någon som man har stått så nära plötsligt vill vara vän med en igen. Weird.

Om ni vill gråta kan ni lyssna på My Orphan Year:



/Hannah (som har en dålig dag)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar