tisdag 23 juni 2009

Bara för att jag inte hinner/borde

(jag är en hemsk och dålig människa som borde tuktas!)

1. Hur gammal är du om fem år? 28, tror jag, men jag glömmer alltid hur gammal jag är.

2. Vem var den senaste du träffade? Tja, David är i vardagsrummet?

3. Hur lång är du? Knappt 170 cm.

4. Vilken var den senaste filmen du såg? "The Hangover". Ganska kul.

5. Vem ringde du senast? Min man. Eller Billetlugen.

6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Till Cecilia: "Jo, tack, det är de!".

7. Vad är dagens planer? Eh...att göra allt jag borde förutom det här? Men det börjar bli sent.

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Beror på vem det är.

9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Skilda. (fast pappa har gift om sig)

10. När såg du senast din mamma? I påskas.

11. Vilken ögonfärg har du? Grönbrun.

12. När vaknade du idag? Vid sju. Usch.

13. Har du någon gång hittat en katt? Nej?

14. Vilken är din favoritplats? På scen. Eller Paris. Eller London. Eller mitt hem.

15. Vilken plats föredrar du minst? Inte vet jag, jag är inte särskilt sugen på att åka till Ryssland, till exempel.

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? En France ?

17. Vad skrämde dig som barn? "Rapport till himlen".

18. Vem fick dig att skratta senast? Lady Dahmer när hon i ett videoklipp sade "vi har typ hårdbantat honom i tre år" om sin katt.

19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Jag äger tyvärr inga, men David har en imponerande samling med en massa bra skit.

20. Har du stationär eller bärbar dator? Stationär and it's boring.

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Jag brukar minska på mängden kläder när jag sover, ja.

22. Hur många kuddar har du i sängen? En till mig, en till David.

23. Hur många landskap har du bott i? Om man räknar utomlands blir det fyra.

24. Har du någon gång spytt på fyllan? Ingen kommentar.

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfota.

26. Är du social? Nej, jag bor själv i en igloo.

27. Vilken är din favoritglass? Ben & Jerry's, utan tvekan. Half Baked, Cookie Dough, Strawberry Cheesecake, you name it!

28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Ta semester för en gångs skull.

29. Tycker du om kinamat? Me love Asian food.

30. Tycker du om kaffe? Jag gillar doften av kaffebönor, men kaffe nej!

31. Vad dricker du till frukost? Mjölk eller något.

32. Sover du på någon särskild sida? Ehm?

33. Kan du spela poker? Gud, nej, det verkar skittrist!

34. Tycker du om att mysa? Nej, jag bor själv i en igloo.

35. Är du en beroendemänniska? Huh? Jag är beroende av söta saker. Och av musik.

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nej, men pappa fyller år dagen innan. Jag måste ha varit hans bästa födelsedagspresent någonsin, höhö!

37. Vill du ha barn? Ja, minst tre, högst sex. Om jag orkar.

38. Kan du några andra språk än svenska? Jag kan flytande engelska, flytande franska, lite spanska, lite tyska och ytterst lite latin.

39. Har du någonsin åkt ambulans? Inte vad jag vet.

40. Föredrar du havet eller en pool? Hm. Havet, kanske?

41. Vad spenderar du helst pengar på? Musikinstrument.

42. Äger du dyra smycken? Haha, NEJ! Jag gillar varken guld- eller silversmycken. Jag är billig i drift.

43. Har du någon gång testat narkotika? Nej, jag är inte dum i huvudet.

44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? En glass på MAX. Yes, jag är dålig.

45. Vem är den roligaste människan du känner? Max och Per är jävligt roliga.

46. Välj ett ärr på din kropp? Mitt Harry Potter-ärr på foten.

47. Vad har du för ringsignal? Det beror på vem som ringer, men den vanliga är "Double trouble" från Harry Potter (ehe...jag är nördig!).

48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Kanske något. Men jag är för tjock för allt det där.

49. Flirtar du mycket? Nej, jag bor själv i min igloo.

50. Vart togs din profilbild för din blogg? I EnDsville, tror jag.

51. Kan du byta olja på bilen? Eh...let's hope so!

52. Har du fått fortkörningsböter? Nej, jag är inte dum i huvudet (eller så kör jag aldrig bil? hm).

53. Vilken var den senaste boken du läste? "Feministisk teori i rörliga bilder".

54. Läser du dagstidningen? Ja, på nätet.

55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej.

56. Dansar du i bilen? Jag dansar mycket sällan och absolut inte i bilen!

57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? P3, antagligen.

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Säkert något bokningsnummer eller något.

59. När var du i kyrkan senast? Vet ej.

60. Vilka personer utmanar du? Jag utmanar alla att INTE göra det här. Det är så löjligt och onödigt.

Ok. Jag är verkligen myownworstenemy. Jag påminner mig själv om detta ungefär varje dag.

/H

2 kommentarer:

  1. Jag vill ha din ring signal! Kan man skicka den med mobilen eller ngt? hahaha

    SvaraRadera
  2. Jag kan bara skicka den med Bluetooth.

    SvaraRadera