lördag 20 juni 2009

Huh!?

Va? Är det morgon? Eller kväll? Eller va? Är midsommar över!? Jamenjaha.

Nej, då. Jag skojar. Of course. Det var ju inte så att jag drack igår. Eller det gjorde jag visserligen, men inte så mycket att jag inte kommer ihåg vad som hände. Tror jag? Hm.

Nej, då. Jag skojar. Of course. Jag hade en mycket fin kväll ute på vischan (aka. Mornarp). Vi åt, vi drack och vi dansade. Vi spelade brännboll, vi dansade midsommarvals (hello träningsvärk i vaderna!) och vi sjöng snapsvisor.

Det var faktiskt jättekul igår, även om det regnade då och då. Som tur var kunde vi undvika regnet där i partytältet.

Jag kom hem i eftermiddags och nu ikväll har jag och David varit och ätit thaimat samt gått på bio (The Hangover). Filmen var ganska rolig, även om man redan hade sett de roligaste scenerna i trailern (varför gör de alltid så? folk blir besvikna då!).

Här kommer ett par bilder från igår (fler bilder finns på StalkerBook):

Emely, Anna och Malin.

Däääncing in the barn!

Nej, kära läsare. Nu är det dags att sova, säger både jag, mitt huvud och min mage. Guten Nacht!

/Hannah (trött och nöjd)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar