torsdag 14 maj 2009

Vier Tage

Nej. Jag varken orkar eller hinner skriva om John B, som jag kallar honom. Det får bli imorgon istället!

Nu ska jag strax lägga mig i sängen och läsa lite Paradise Lost (1600-talsversion av Syndafallet och om Adam och Eva och allt det där!) som är skriven av John Milton. Imorgon har jag som tidigare nämnt tenta i min valbara kurs, The Problem of Evil in English Literature. Jag är med andra ord ganska bra på bad guys nu (I should hope so, med tanke på att tentan är imorgon!).

Eftersom detta är ett otroligt tråkigt inlägg (som vanligt, alltså!), så piffar jag upp det hela med en bild på god mat.

Davids übergoda och hemmagjorda sötsura sås med halloumi, ris och sallad. Yum!

/Hannah (4 dagar utan godis. nej, jag räknar inte glass!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar